piątek, 8 czerwca 2012

Euro 2012 we Warszawiee

Dziaj chciałabym poruszyć temat Euro we Warszawie. ;)
Chyba każdy już wie że byl remisik - 1:1.
Graliśmy przeciwko Grecji. :D



Emocje były totalne.. !
Raz ten tego podkosił. To przewrócił przed strzałem (niestety był to nasz). ;/
Ale i tak dobrze, że nie przegraliśmy ;)



Jednego  gola strzelił Lewandowski -  nasz, a nam strzelił nie wiem kto, ale wiadomo że z Gracji xD



Oto fotka. Ja nie byłam, ponieważ za bardzo nie interesuje mnie piłka nożna... :)
Ale to zdjęcie jest z Googli. ;)



Ale oglądałam, żeby nie było... ;p

Mój tata, to powinien w kabaretach wystąpić normalnie, albo być komentatorem. Jego komentarz powalają ze śmiech z nóg!! :DD

LoL...!!!!



Kolejne Eura będą w:
-Poznań
- Wrocław
i coś tam jeszcze nwm nie jestm zorientowana :D


Paaa ;**




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz